bere-n fire

fire_club_1Azi am fost la o bere care independent de voinţa ei s-a transformat în vreo 4. Aşa se întâmplă de fiecare dată când berea nu are voinţa de a spune gata. Oricum, mi-a plăcut atmosfera de-acolo, din Fire. N-a mai fost aşa de mulţi ani. Şi nu s-a întâmplat nimic deosebit în afara mea. N-a fost niciun concert, nici muzica n-a aplaudat pentru prestaţia mea, nici lume multă nu m-a însoţit. Să fi fost barmaniţa care-mi zâmbea? Nu cred, pentru că ea îmi zâmbeşte întotdeauana. Poate tranşeele din faţa clubului, săpate acum mulţi ani şi nici acum astupate, care dădeau un aer interbelic sau chiar belic clubului de la marginea prăpastiei. Cine ştie. Totuşi, a fost tare când s-a ridicat, şi-a luat bicicleta ce stătea rezemată de bar, a rotit-o brusc şi a lovit din greşeală cu roata din spate coşul de gunoi, care era să pice. Şi totuşi parcă a mai fost ceva. Da, cele 3 tipe care jucau cărţi la masă. De fiecare dată trişau când pleca a treia, indiferent care era a 3-a. Astfel, au reuşit ca fiecare să păcălească pe fiecare.  Şi a mai fost  ceva. Cred că eu am înnebunit în momentele alea şi am traversat extraordinarul din cotidian. Habar n-am…

2 gânduri despre &8222;bere-n fire&8221;

    • nu stiu dacă-i de bine sau de rău venirea mea, eu şi blogurile, m-am gandit: pe-asta n-am făcut-o, de parcă le-aş fi făcut pe toate minus asta. oricum, mersi:)

Lasă un răspuns

