Nosta…lgia A.

the road to camping zeeburg

M-am plimbat. Bucureştiul Vechi e în continuare work in progress. Am luat multe străzi la rând. Clădirile aveau ceva, un iz de Amsterdam, probabil că mi se părea mie. Sau probabil atmosfera din clipa când eu mă plimbam era de Amserdam. Lume multă. Lume veselă. Aer de Amsterdam. Pe scările din faţa Teatrului Naţional stătea o tipă cu un notebook pe care scria I’msterdam. Pesemne, fusese şi ea pe-acolo. Apoi am ajuns la Motoare. Am băut nişte beri acolo, deasupra Oraşului. Era o briză, ca la Haga, Marea Nordului. Ca-n Olanda. Ca la Amsterdam. Ca la Zeeburg: acolo era o terasă asemănătoare cu cea de pe Motoare, cu bănci din lemn, cu mese, de asemenea din lemn, cu nori învolburaţi, gri, cu un bar de unde puteai să-ţi cumperi alcooale şi mâncare. Am stat şi am savurat berile, uitându-mă la norii care erau aşa de aproape de mine. Olanda era undeva departe. Eu eram în mijlocul ei. În orele alea am gustat-o încă o dată.

Lasă un răspuns

