Adaugă articol nou

dezordine. apa curge peste tot. inundaţie. totul e sub ape. înecat. nimic nu se mai vede de învolburarea apelor. din vecini se aud clape de pian. şi ele sună ud. afară plouă, pe cer fulgerele desenează schiţe abstracte.

în pat stă ea. între degetele lungi şi subţiri ţine o floare ca pe-o ţigară. în dreapta ei arde pătura cu care se acoperea vara, când era mai răcoare. stă nepăsătoare şi se joacă cu floarea dintre degetele ei lungi şi subţiri ca un copil care crede că totul din jurul său e o poveste.

pe stradă se odihneşte un om mort. a căzut acum câtva secunde şi a murit pe loc. un câine îl miroase de-a lungul corpului. lumea spune că avea probleme cu inima. eu cred că alta a fost cauza. îmi imaginez că omul ăsta se grăbea undeva pentru că fugea de ceva. un copil l-a călcat pe coadă pe câinele care acum se odihnea la doi paşi de mort.

din apartamentul 41, pe la două noaptea a urlat cineva: BĂGA-MI-AŞ PULA-N EA DE VIAŢĂ. am zâmbit… nu, nu dormeam, eram doar pe cale să adorm.

m-am săturat de tot, s-a auzit o voce din aglomeraţia lui 381.

mi-a răspuns după câteva secunde de linişte, viaţa asta…

am uitat cum te cheamă….

îmi place de ea, are ceva calm în ochi, ceva care mă linişteşte…

uite-l cum se ascunde de întreaga lume. nimeni nu ştie de el…

am închis cartea şi o dată cu ea şi pe mine însumi…

adio se spune numai înainte de revedere

adio se spune numai la revedere.

un coldrex într-un pahar cu apă caldă şi somn. am început să delirez de la febră.

Lasă un răspuns

