Note

Astăzi o să plec. Afară e un soare care-mi aduce aminte de toamna trecută. Îmi aduce aminte de distopia lui Evgheni Zamiatin, Noi. Se aude zgomotul traficului peste adierea intermitentă a vântului. Mi-am pus o oglindă-n cameră ca să mă întâlnesc cu mine însumi mai des. Maldărul de haine de pe scaun nu are vârf, e ca un munte nesfârşit. E linişte şi nişte frunze mai pică din când în cand din plopi. De-abia aştept să ies afară, să trag o gură de aer proaspăt de Bucureşti şi să îmi văd de drum. Asta e una dintre zilele alea în care se poate întâmpla orice. Ăsta e unu dintre momentele alea în care pot să scriu orice tâmpenie fără să-mi pese. Ieri a fost una dintre zilele alea faine, dar cu final neaşteptat. Ar trebui să mă îmbrac şi să plec acolo…

2 gânduri despre &8222;Note&8221;

  1. stii cum cred eu ca e cu oglinzile astea la tine in camera – asteapta sa fie sparte, fiindca altfel iti aduc ghinion…adica, sa stam cat mai nult pe afara…

    • Am început să-mi urăsc camera…Are numai 4 pereţi, 4 dimensiuni. Închis între 4 pereţi poţi să dormi bine, dar nu poţi să trăieşti bine. Afară e un ideal, e ca şi cum aş visa să ajung undeva de unde nu mă mai pot întoarce…Oricum, mie-mi place afară, dar de cele mai multe ori îmi lipseşte ceva şi de-acolo…

Lasă un răspuns

