12 filme cu tâlc

În ultima vreme amvăzut mai multe filme. Mai jos sunt alea care mi-au plăcut cel mai mult. Nu e un top, chiar dacă Alexandra’s project mi s-a părut mai deosebit (dement).

Alexandra’s project (2003) –  Rolf de Heer

A simple plan (1998) – Sam Raimi

A serious man (2009) – Ethan Coen & Joel Coen

Le locataire (1976) – Roman Polanski

Oldboy (2003) – Chan-wook Park

Spoorloos (1988) – George Sluizer

The road (2009) – John Hillcoat

The burning plain (2008) – Guillermo Arriaga

Triangle (2009) – Christopher Smith

Avatar 2009) – James Cameron

Primer (2004) – Shane Carruth

Blindness (2008) – Fernando Meirelles

2 gânduri despre &8222;12 filme cu tâlc&8221;

  1. n-am citit cartea, dar mă gândeam că trebuie să fie mult mai „gri” decât filmul. de obicei aşa se întâmplă cu filmele făcute după cărţi. şi nu e de condamnat. cine poate să cuprindă într-un film toată nebunia dintr-o carte „gri”? mie-mi place gri-ul. mi se pare sincer 🙂

    …cred ca „oldboy” ţi-ar plăcea cel mai mult dintre filmele de mai sus…
    nu mă întreba de ce 🙂

Lasă un răspuns

