dEUS

3 gânduri despre &8222;dEUS&8221;

  1. Perioada de glorie a deus a fost 1994-2001 si ultimul album care, din punctul meu de vedere in care deus a aratat ce poate este Ideal Crash. De cind au plecat din trupa Rudy Trouve, Steff Kamil Carlens si cei din componenta orginala a formatiei (care, la un loc cu Barman faceau ca deus sa fie ce este), Tom Barman, ramas de unul singur si fara idei, a inceput sa scaota melodii ca cea de sus, in care incearca, fara succes, sa faca… dzeu stie ce. Din una dintre cele mai bune trupe, deus au ajuns o banala trupa de mtv. e pacat

    • De la ei cel mai mult îmi place Ideal crash. Apoi Worst case scenario. Cred că am ascultat albumele astea de zeci de ori. Pe vremea aia nu se auzise de mp3. Cd-uri se găseau mai greu, aşa că aveam casete audio, care se mai agăţau din când în când 🙂
      Dar tot le ascultam. Acum pot să ascult orice fel de muzică, dar n-aş mai putea s-o fac aşa ca pe vremuri. Probabil pentru că totul se poate găsi de-acasă, fără să mai fie nevoie să alerg o zi întregă pentru a găsi ceva ce-mi place…
      Am postat piesa de mai sus pentru că are ceva care, cel puţin mie, îmi aduce aminte de piesele mai vechi… N-am mai ascultat deus de foarte multă vreme…

      …munca asta… numai probleme ne face 🙂

Lasă un răspuns

